“Verbeter je samenwerkende en leidinggevende capaciteiten!”

Waarom de NLP Master Practitioner?

Je wilt beter overkomen, begrepen worden en begrijpen waarom mensen op je reageren zoals ze nu doen. Deze training geeft je kennis en inzicht waardoor menselijk gedrag wordt aangestuurd. Hoeveel meerwaarde zou er voor jou, jouw bedrijf en omgeving te behalen zijn als je de kennis over hoe wij als mensen functioneren zou integreren en leren toepassen. Wanneer je nog meer uit jezelf en anderen wilt halen door inspiratie en motivatie is het belangrijk om te weten op welke wijze dit het meest effectief is. De meeste energie wordt niet verspild door onwil maar onbegrip oftewel Master Communicator worden?

Wat houdt de training in?

De vaardigheden, het inzicht en gedrag wat je tijdens de training leert is uiteenlopend en zeer breed toepasbaar.

Technieken

Kan je …. mee

Meta-programma’s

De werking van mentale, perceptuele programma’s voor het organiseren en filteren van informatie en stimuli.

Waarden en Criteria

Inzicht in motivatie- en betekenisge-vings-mechanismen in onze neurologie.

Kern-overtuigingen

Hoe zijn onze overtuigingen, onze sturende factoren, georganiseerd.

In-line coaching

Effect van eigen coaching/communicatie en het effect van gekozen techniek leren kennen.

Time-Based Technieken

Technieken om de invloed van het concept tijd op onze neurologie te beïn-vloeden en veranderen.

NLP Coachmodel

Ontzenuwen van beperkende neurologische patronen.

Sleight of Mouth

Techniek om ad rem aikido met woorden te kunnen toepassen.

Beyond Words

Gebruiken van taalpatronen die geba-seerd zijn op kwantum mechanica waarbij je stuurt in het creërende vermogen van woorden.

Modelleren

Het in kaart brengen en reproduceerbaar maken van de excellentie van iemand anders.

Presentation Skills

Factoren van een succesvolle en overtuigende presentatie, van jezelf en onder-werp, positief leren beïnvloeden.

Metaforen

Inrichten van de betekenisgeving van onbewustecommunicatie.

Conversationeel Coachen

Hoe coach je zonder dat iemand het gevoel krijgt gecoacht te worden.

Analyse van een televisie-reclame

Een reclame wordt gebruikt om te leren hoe je professionele communicatie effectief inricht.

als je haast hebt

klik op de button en dan stuur ik het artikel als PDF op en kun je het  later r-u-s-t-i-g en op je gemak lezen…

Stuur mij het Artikel [[[[]],[[]],”and”]]1Step 1Je wilt …Met wie heb ik het genoegen?Op welk email adres kan ik je het beste bereiken?emailWaar mee kan ik je nog meer helpen? Shoot…more details0 / 1000Stuur mij het artikel als PDFpagepagekeyboard_arrow_leftPreviousNextkeyboard_arrow_right

Hoe wordt de training gegeven?

Wat je na de training kunt?

DAGELIJKSE CONTACTEN

Inzicht krijgen waarom er niet gehandeld wordt zoals afgesproken en hoe onderlinge afspraken binnen een team tot stand komen. Onderliggende communicatiepatronen van het team leren herkennen. Eigen inbreng geaccepteerd krijgen. Bijdragen aan teambuilding.

WERKOVERLEG

Begrijpen wat onder medewerkers leeft en wat ze willen, leren hun belangen in te schatten, waarom ze doen wat ze doen, groepsmotivatie, teamwork. Duidelijk en acceptabel overkomen zodat het productieproces optimaal verloopt en maximale onderlinge samenwerking ontstaat.

SOLLICITATIES

Begrijpen en optimaal inzicht verkrijgen in de beweegredenen, motivatie en het waarom van de sollicitant. Duidelijk de functie kunnen omschrijven alsmede de eisen en verantwoordelijkheden overbrengen.

FUNCTIONERING-BEOORDELINGSGESPREK

Begrijpen waarom de ander functioneert zoals hij doet en aangeven wat beter kan en moet.

MOTIVEREN

Begrijpen waarom medewerkers niet doen wat er van ze wordt verwacht of is afgesproken. Duidelijk overkomen, bereiken wat je wilt, actief motiverend overkomen en team samenhang ontwikkelen.

INZICHT IN JEZELF

Begrijpen waarom je na een presentatie niet bereikt wat je zou willen, bewustwording van hoe je functioneel overkomt. Motiverend en ontvankelijk overkomen om datgene over te brengen wat je wilt om je doelen te bereiken.

KLANTGESPREKKEN

Begrijpen waarom klanten zijn zoals ze zijn, hoe ze communiceren en wat hun verborgen boodschappen en verlangens zijn. Begrepen worden door de klant.

ALGEMEEN

De lesstof zal je eigenwaarde doen toenemen en de mogelijkheid geven om onder alle omstandigheden effectiever en in balans over te komen en op te treden, waardoor mede jouw inzicht groeit om datgene te bereiken wat je graag wilt. Je vergroot je vertrouwen in je vermogen tot coachen, leidinggeven en communiceren.

Doelgroep

De opleiding is voor jou als je minimaal HBO werk of denkniveau heb met enige werkervaring en in het bezit bent van een NLP Practitioner Certificaat. Als je jouw NLP Practitioner Certificaat bij een ander instituut hebt behaald verzoek ik je om een kopie hiervan mee te sturen bij het inschrijfformulier.

Alvast een tipje van je sluier…

En nu?

Als je ook maar de kleinste twijfel of vraag heb, vul dan het formulier even in laat je telefoon nummer achter (en een geschikt moment) dan bel ik je snel. Over welke praktische vraag dan ook. Graag verschaf ik helderheid of het een echte match voor je is.

Spreek je graagAlphons

PS  
[]
1 Step 1
Contact
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right